אוסף
לדוגמא 1
אוצר.ת איה בנטור
איה בנטור, 1982, היא מרצה במסלול ״אודות עיצוב״ בתכנית התואר השני בעיצוב תעשייתי. בעלת סטודיו עצמאי.
זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים.
Collections
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור

על עיצוב ואחריות
אוצר רועי ביגר
עיצוב עוסק בעתיד, הקרוב והרחוק, וככזה הוא נדרש לשאלות כמו ״איזה עתיד אנחנו רוצים לייצר״ או ״מהי הדרך להגיע אליו״. הפרויקטים המוצגים באוסף זה אינם מסתפקים בהעברת מסר ונקיטת עמדה בלבד אלא גם מניעים את המשתמשים לפעולה מתוך תחושת אחריות כלפי העתיד הטמון בהם. הם מבקשים ליצור עתיד טוב יותר, בריא יותר, אחראי יותר. נעמי סלייני פיתחה פלטפורמה אינטראקטיבית שלוקחת אותנו אל תרחיש ספקולטיבי–דיסטופי, היא מציבה בפנינו דילמות סביבתיות-התנהגותיות כדי לעורר בנו מודעות להחלטות שאנו מקבלים. ורד שפירא משקפת לנו את הכאן והעכשיו באמצעות מדידה עצמית של פעולות יומיומיות והצגת האימפקט שלהן על הסביבה. יאיר פוקס מציע מודל חדש של חקלאות אורבנית כתגובה להידלדלות מקורות המזון הטבעיים ואלטרנטיבה לאורח חיים בריא יותר וניצן חורגין עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בכדי לחשוף אותנו לתהליכי גידול חקלאיים ובכך לחזק את הקשר ביננו לבין המזונות שאנחנו צורכים. את המקבץ חותמת ענת גלזר עם קריאה לרגע של השתהות והתבוננות, פנימה והחוצה, על עולם טבעי אך מומצא, ועידוד למחשבה ביופילית, מודעת ואחראית.
רועי ביגר, מעצב, מנהל עיצוב ויזם. ראש המסלול לניהול עיצוב וחדשנות התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל וראש המרחב לטכנולוגיות חדשות בבצלאל.

שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט
שם הסטודנט


שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט
שם הסטודנט


שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט
שם הסטודנט


שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט
שם הסטודנט

Curator Romi Mikulinsky
touché
Dr. Romi Mikulinsky is a researcher, lecturer and writer. She is the head of Bezalel Academy of Arts and Design Master's program in Industrial Design. Romi works on implementing digital technologies and design-driven innovation in municipalities, global organizations, startups, museums and other media groups.
In the wake of the current pandemic, we withdraw and reduce our physical living space. The fear of contracting the virus brought us to avoid touch, to increase time spent indoors and spend more time in front of screens. The new social distancing
rules, the gloves and the masks, reiterated our relationships and dramatically altered the way we sense and experience our surroundings.
How are we to compensate for our deprived senses? How can design create tools that mediate and bridge the missing sensorial experiences? and what is the relationship between the senses, intimacy and learning?
Shay Assor uses voice technology to create a beneficial domestic environment (Siri and Alexa step aside, and meet NOSE). Noa Ilan invents a “playground” inviting an acquaintance with the new and strange intimacy created during COVID days. Aalaa Bakri examines how our sense of touch can contribute to learning in technological and layered environments; Maayan Pesach devised a platform for our sense of taste to reconnect between grandparents and grandchildren, who can share and transfer recipes. Tal Nisim and Billi Regev deploy machine vision to oppose the technological paradigm that reduces our human expression to only six emotion types and turns us into numb creatures; these two projects ask us to broaden the range of interactions between humans and computers (and among humans themselves through computers), to become more active and empathetic beings.
How natural is it to be human?
Curator Shlomi Azulay
How natural is it to be human?
Curator Shlomi Azulay
The mundane as a catalyst for change
Curator Tal Mor Sinay
The mundane as a catalyst for change
Curator Tal Mor Sinay