top of page

אוסף

לדוגמא 1

אוצר.ת איה בנטור

איה בנטור, 1982, היא מרצה במסלול ״אודות עיצוב״ בתכנית התואר השני בעיצוב תעשייתי. בעלת סטודיו עצמאי.

זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. 

Collections

אוסף לדוגמא

אוסף באוצרות: איה בנטור

אוסף לדוגמא

אוסף באוצרות: איה בנטור

Start Now
אוסף לדוגמא

אוסף באוצרות: איה בנטור

אוסף לדוגמא

אוסף באוצרות: איה בנטור

Start Now
אוסף לדוגמא

אוסף באוצרות: איה בנטור

אוסף לדוגמא

אוסף באוצרות: איה בנטור

Start Now

על עיצוב ואחריות

אוצר רועי ביגר

עיצוב עוסק בעתיד, הקרוב והרחוק, וככזה הוא נדרש לשאלות כמו ״איזה עתיד אנחנו רוצים לייצר״ או ״מהי הדרך להגיע אליו״. הפרויקטים המוצגים באוסף זה אינם מסתפקים בהעברת מסר ונקיטת עמדה בלבד אלא גם מניעים את המשתמשים לפעולה מתוך תחושת אחריות כלפי העתיד הטמון בהם. הם מבקשים ליצור עתיד טוב יותר, בריא יותר, אחראי יותר. נעמי סלייני פיתחה פלטפורמה אינטראקטיבית שלוקחת אותנו אל תרחיש ספקולטיבי–דיסטופי, היא מציבה בפנינו דילמות סביבתיות-התנהגותיות כדי לעורר בנו מודעות להחלטות שאנו מקבלים. ורד שפירא משקפת לנו את הכאן והעכשיו באמצעות מדידה עצמית של פעולות יומיומיות והצגת האימפקט שלהן על הסביבה. יאיר פוקס מציע מודל חדש של חקלאות אורבנית כתגובה להידלדלות מקורות המזון הטבעיים ואלטרנטיבה לאורח חיים בריא יותר וניצן חורגין עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בכדי לחשוף אותנו לתהליכי גידול חקלאיים ובכך לחזק את הקשר ביננו לבין המזונות שאנחנו צורכים. את המקבץ חותמת ענת גלזר עם קריאה לרגע של השתהות והתבוננות, פנימה והחוצה, על עולם טבעי אך מומצא, ועידוד למחשבה ביופילית, מודעת ואחראית.

רועי ביגר, מעצב, מנהל עיצוב ויזם. ראש המסלול לניהול עיצוב וחדשנות התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל וראש המרחב לטכנולוגיות חדשות בבצלאל.

שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט

שם הסטודנט

שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט

שם הסטודנט

שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט

שם הסטודנט

שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט

שם הסטודנט

Curator Shlomi Azulay

How natural is it to be human?

Shlomi Azulay, an industrial designer and a designer of man-machine experiences, specializes in creating Al agents for different environments. He is the head of the Design and Technology Course.

At times, it seems that all disciplines familiar to us deal with questions of identity. We, as designers, introduce almost nothing new into that corpus of research questions. The philosopher and nature scientist, the astronomer and the economist, all ask questions of identity, they all try to crack the same secret.
Eighteenth-century philosopher Jean-Jacques Rousseau asks throughout his writings what man's “natural” is, whether culture and civilization are products of the natural man. Rousseau describes a man he names the “noble savage” – a clean, pure and simple man, free of society’s chains, acting only according to his needs and wants. He created the image of the noble savage to emphasize the distance between where the people of his time were and their “natural” state. Rousseau writes, “Everything is good as it comes from the hands of the Maker of the world, but degenerates once it gets into the hands of man”.
Ben Lev created a digital doppelganger through which he asks whether we can reflect elements of people’s personas in technologies to create digital doubles. Ben examines whether there is an element of us in the avatars that will represent us in virtual space.
Nitzan Hurgin tries to reconnect man and agriculture through technology. Nitzan believes our relationship with the field or the orchard is a basic element in our personality, and asks whether it's possible to connect city people to the spirit of the field.
Avi Kaplan asks whether digital communication can contain empathetic motives in order to preserve in itself the nature of “natural” human communication.
Tal Nissim researches whether our way of expressing emotions is universally “natural” or whether each culture invents its own unique set of expressions. Is it possible to train a machine to read those expressions in order to create a wider range of emotional interpretations?
Tom Reznikov explores whether man has a subjective identity out there in the wild technological surrounding that has a huge role to play in our contemporary presence.

Normalizing the Apocalyptic

Curator Ravid Rovner

Normalizing the Apocalyptic

Curator Ravid Rovner

Collapsing Design

Curator Ori Succary

Collapsing Design

Curator Ori Succary

Experience & Narrative

Curator Saron Paz

Experience & Narrative

Curator Saron Paz

Behavioural Crafts

Curator Tal Erez

Behavioural Crafts

Curator Tal Erez

Found in Translation

Curator Aya Bentur

Found in Translation

Curator Aya Bentur

How natural is it to be human?

Curator Shlomi Azulay

How natural is it to be human?

Curator Shlomi Azulay

The mundane as a catalyst for change

Curator Tal Mor Sinay

The mundane as a catalyst for change

Curator Tal Mor Sinay

Design and responsibility

Curator Roee Bigger

Design and responsibility

Curator Roee Bigger

touché

Curator Romi Mikulinsky

touché

Curator Romi Mikulinsky

bottom of page