אוסף
לדוגמא 1
אוצר.ת איה בנטור
איה בנטור, 1982, היא מרצה במסלול ״אודות עיצוב״ בתכנית התואר השני בעיצוב תעשייתי. בעלת סטודיו עצמאי.
זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים. זה אוסף לדוגמא, בכל אוסף יהיו 5-7 פרויקטים נבחרים מתוך פרויקטי הבוגרים המוצגים באתר. כל אוסף יהיה באוצרות אוצר או אוצרת שיתארחו ויתחלפו בפלטפורמה, בצירוף טקסט תמתי קצר של כ- 150 מילים.
Collections
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
אוסף לדוגמא
אוסף באוצרות: איה בנטור
על עיצוב ואחריות
אוצר רועי ביגר
עיצוב עוסק בעתיד, הקרוב והרחוק, וככזה הוא נדרש לשאלות כמו ״איזה עתיד אנחנו רוצים לייצר״ או ״מהי הדרך להגיע אליו״. הפרויקטים המוצגים באוסף זה אינם מסתפקים בהעברת מסר ונקיטת עמדה בלבד אלא גם מניעים את המשתמשים לפעולה מתוך תחושת אחריות כלפי העתיד הטמון בהם. הם מבקשים ליצור עתיד טוב יותר, בריא יותר, אחראי יותר. נעמי סלייני פיתחה פלטפורמה אינטראקטיבית שלוקחת אותנו אל תרחיש ספקולטיבי–דיסטופי, היא מציבה בפנינו דילמות סביבתיות-התנהגותיות כדי לעורר בנו מודעות להחלטות שאנו מקבלים. ורד שפירא משקפת לנו את הכאן והעכשיו באמצעות מדידה עצמית של פעולות יומיומיות והצגת האימפקט שלהן על הסביבה. יאיר פוקס מציע מודל חדש של חקלאות אורבנית כתגובה להידלדלות מקורות המזון הטבעיים ואלטרנטיבה לאורח חיים בריא יותר וניצן חורגין עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בכדי לחשוף אותנו לתהליכי גידול חקלאיים ובכך לחזק את הקשר ביננו לבין המזונות שאנחנו צורכים. את המקבץ חותמת ענת גלזר עם קריאה לרגע של השתהות והתבוננות, פנימה והחוצה, על עולם טבעי אך מומצא, ועידוד למחשבה ביופילית, מודעת ואחראית.
רועי ביגר, מעצב, מנהל עיצוב ויזם. ראש המסלול לניהול עיצוב וחדשנות התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל וראש המרחב לטכנולוגיות חדשות בבצלאל.
שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט
שם הסטודנט
שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט
שם הסטודנט
שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט
שם הסטודנט
שם הפרויקט שם הפרויקט - שם הפרויקט
שם הסטודנט
Curator Ori Succary
Collapsing Design
Ori Succary. Self-taught designer, design manager, head of the undergraduate Interactive Studies program in the Department of Visual Communication, lecturer in the graduate program in Visual Communication, and member of the Bezalel Teaching Center.
The world we live in is marching towards collapse, with changes that will turn life on the planet unbearable for humans. Whereas in the early 1970s, MIT scientists created a computerized model called World-3, designed to impress the public with the interrelations between all forms of life on Earth, by 2020 this knowledge has become common. However, the scope of the problem, and the change required in each human activity are horribly paralyzing. Humanity is caught like a rabbit in the headlights of a racing car, hypnotized by the inconceivable rushing towards it and becoming real by the minute.
The world we live in has been conquered, channeled, converted, and mainly designed by humans for their (temporary) well-being. If in response, what is required of us is to reduce our consumption, maybe we need less designing? Maybe we need to redefine tact of design in the face of the crisis and transformation? Are we about to witness a new type of designers, who no longer create products but who see to deconstructing and disposing of those already there?
In her final project, ered Shapira Metzer tries to link together the big crisis and the small actions each of us takes; Yair Fuchs proposes a new model of quick and accessible urban agriculture; Naomi Slaney adopts a different approach, one that accepts the ecological for a fact and moves on to mediating it to humankind as an act of reconciling with the catastrophe; Michal Zagagi proposes a project for growing objects organically, from birth through metamorphosis and back to nature; and finally, Maya Etstein proposes an application that could help users attune to each other’s heartbeat in order to relax and act in synch – among other things in order to jointly handle the huge tasks that are facing us.
How natural is it to be human?
Curator Shlomi Azulay
How natural is it to be human?
Curator Shlomi Azulay
The mundane as a catalyst for change
Curator Tal Mor Sinay
The mundane as a catalyst for change
Curator Tal Mor Sinay